Bloggen har blivit uppmärksammad

image232


Nu kan man läsa om våran blogg i tidningen fritidspedagogen.
Enligt Niklas Arevik som skrivit artikeln, så har vi den första fritidsbloggen i Sverige.
Det är vi stolta över.
Nu hoppas jag att flera fritidshem startar en fritidsblogg.
På så sätt kan man lätt komma i kontakt med andra och få idéer av varandra.
Givetvis är vi glada om ni skriver en kommentar till oss, den tas inte bort.
Men kommentarer från modebloggar mm. plockas genast bort.
Så nu hoppas vi på kommentarer från er och från nystartade bloggar runt om i Sverige.

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej.
Det var ett tag sedan nu men här är allt bra. Vilket roligt påsklov ni haft den här veckan. Ni gör så mycket skojiga saker. Kul för mig att läsa och se på bilder om er. Många kramar till er alla!
Maria

2008-03-29 @ 15:20:48
Postat av: Christel

Hej
Vad roligt att er blogg blir uppmärksammad - vi är många i vår släkt som tycker att det är roligt att gå in och få förmånen att kunna följa vad ni hittar på för skoj. Det är ju ett sätt att känna sig mer delaktig i vad Emelie gör på dagarna när inte vi kan vara med.

2008-04-01 @ 13:37:52
Postat av: Frida Davidsson

Hej!
Läste artikeln om er i Fritidspedagogen. Vilken kul idé att ha en fritisblogg. Jag arbetar på ett fritidshem i Fellingsbro och ansvarar även för skolans hemsida. Jag blev jätteinspirerad av er och ska prata med mina kollegor om att starta en blogg om vårt fritidshem Raketen.
Ha det bra!

Postat av: Helena

Svar:
Maria: Kul att höra från dig med. Ha det så bra.

Christel: Roligt när föräldrarna skriver en rad. Så kul att bloggen har spridit sig till släktingarna.

Frida Davidsson: Vilken fantastisk hemsida ni har, vi är bara i början på det området, se länk till skolans hemsida längst ner till höger på bloggsidan. Det vore kul om du hörde av dig igen när/om ni skaffar en egen blogg. Ha det så gott/Helena.

2008-04-01 @ 21:29:32
Postat av: Niklas Elofson

Hej! Jag tycker också det var en kul idé med en fritidsblogg. Vi får se om vi får till något liknande där jag arbetar i Tenhult, Jönköping.
Niklas Elofson, stolt fritidspedagog

Postat av: Helena

Hej Niklas!
Kul att du skriver till oss och att vi fick se eran fina hemsida. Vår är under uppbyggnad så det är alltid roligt att se hur andra har gjort.
Titta gärna in igen. Mvh / Helena.

2008-04-09 @ 22:14:20
URL: http://fritis.blogg.se
Postat av: Marcus

Hej. Är en fritidspedagog i Lomma kommun. Vi kan också tänka oss en blogg som visar vår klass och avdelning på fritids. Hos oss så är en klass lika med ett fritidshem. Åldershomogent 26 barn i en förstaklass som är en avdelning på 24 barn på fritidshemmet.
Hur ser er blankett till föräldrarna ut som ni skickade ut om tillstånd att visa bilder mm?
Konkurrerar inte er blogg med skolans egna hemsida?
Jag ska kolla lite med min närmaste chef om möjligheter att skaffa en blogg.
Här finns ju större möjligheter att snabbt lägga upp information och bilder än när man ska gå via kanslist till skolans hemsida.
Mvh. Marcus

2008-05-19 @ 08:37:11
Postat av: anna-lena

Vilken fin blogg ni har!

Det ser väldigt proffsigt ut!Tackar för inspirationen!

2011-11-01 @ 18:50:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback