Vecka 35

Hej!
Nu har det redan gått en vecka igen.
Så fort det går när man har roligt.
Måste få berätta en rolig sak i samlingen.
Våra gamla ettor kunde inte alla namn på de nya förskolebarnen.
Så jag bad alla som var nya att ställa sig upp.
Ingen ställde sig upp. 
Så jag frågade varför ställer sig inte förskolebarnen upp?
Då räcker en kille upp handen och säger, - Jag är inte ny, jag var här igår. 
 
 
Ungar är härliga.
Vilket underbart jobb vi har.
 
 
På måndagar har vi lekgympa.
Den här leken heter godag godag.
För att bli befriad säger man sitt namn.
 
Gustaf gungar i ringarna.
 
Här har vi flera tarzan, men ingen Jane.
 
Trollerilådan är fortfarande populär.
 
Så här fint är vårt träd nu.
 
Ha nu en trevlig festivalhelg.
Barnen har redan börjat prata om den redan på
morgonen så jag förstår att ni ska dit.
 
Helena och Anette
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback